...een hoop clichés. Dat is mijn conclusie na het bekijken van het Eén programma Reizen Waes: Vlaanderen. Tom Waes en zijn team blikten de laatste aflevering in in Brussel.
Op kerstdag deed Netflix de wereld een nieuwe sensatie cadeau: Bridgerton. Inmiddels verleidde het zeemzoete kostuumdrama meer dan 82 miljoen kijkers. Alom klinkt lof voor de sterke vrouwelijke personages en diverse cast. Maar wie de serie de ruisende jurken van het lijf trekt, ziet dat er weinig nobels onder de oppervlakte schuilt.
Superdiversiteit is geen trend maar een feit in onze hedendaagse maatschappij. Superdiversiteit in de samenleving vertaalt zich logischerwijs ook in superdiversiteit bij de consument. Dit resulteert dus ook in een diversifiëring van het consumptiepatroon. De hedendaagse consument valt steeds vaker buiten de kant en klare categorieën van verouderde marketingstrategieën. Daarom is een nieuwe aanpak vereist, want ook deze diverse groep van consumenten is een bron van inkomsten.